Maj månad...

Då var vi inne i en ny månad. Tiden flyger som vanligt förbi..Denna vecka är fullspäckad och jag vet knappt vart jag ska börja. Blev inte bättre av att min kollega som var på besök hos farbror doktern idag ordinerades vila i några dagar så nu får jag försöka täcka upp hans pass och pussla om hela veckans schema. Halle fuckin luja till mig!! Jag biter ihop...haha ;) Pussla om mitt schema utanför jobbet får jag försöka göra med. Ska börja med att snart bege mig iväg på ett spännande möte nu och se vad det är jag har gett mig in på. Allt lite nervös men sån är jag jämt när det är något nytt på gång... Efter det blir det ju jobb då trots att jag är ledig idag...

Nej nu får jag tagga till lite och varför inte göra det med en ny låt från J los senaste skiva... Säger bara producerad av Red One, skriven av Gaga och framförd av Jennifer Lopez. Hur fel kan det gå? Love it!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0