Krångel...

Varit en massa krångel på blogg.se. Skrivit inlägg som inte publicerats förrens flera timmar senare. Man har inte kunnat se något annat än headern och menyfältet på bloggen sen igårkväll. Nu tror jag allt har löst sig efter massa krångel från blogg.se. Hatar när det blir såhär för jag är ju inte den mest tekniska killen om man säger så men verkar som jag lyckades lösa även detta!!! Så I´m back!!

Mår ännu lite bättre idag men var tur att det inte blev något jobb idag alls eftersom jag känner mig väldigt matt i kroppen. Ska försöka fixa lite här hemma idag men får ta det lugnt idag med. Har en fullplanerad dag imorn som jag ska orka med efter att ha varit dålig i flera dagar nu. Blir att jobba lunch imorn och sen lite senare blir det en tripp ner till Helsingborg med ett gäng sköna vänner. Vad vi ska hitta på där berättar jag lite senare.

Hoppas ni har en fin fin dag i sommarvädret. Ska kanske försöka sätta mig lite i solen om jag orkar, med en glass för halsen. Det var ingen dum idé!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0