Jobb jobb & jobb!

Var ett tag sen nu...tråkigt men har jobbat 13 timmarspass dem senaste dagarna så har inte varit så mycket tid eller ork för något annat. Idag har jag varit på massage hos min sjukgymnast vilket var härligt. Efter det åkte jag och handlade lite grejer till jobbet och sen var jag på nyöppnade Willys, därmed den tredje butiken i Halmstad. Riktigt bra hade det blivit i gamla hemköp. Bara hemma för att packa in maten och nu ska jag knata iväg till jobbet igen. Det jobbiga är att jag inte mår riktigt bra, ont som fasen i halsen och nu börjar näsan bråka. Vill verkligen inte bli sjuk. Har inte tid för sånt trams, men är kanske kroppens sätt att visa att jag måste ta det lite lugnare har jag fått höra iallafall. Haha!

Imorgon är det iallafall planerat att jag ska vara ledig och gud vad jag hoppas att det blir så. Måste få lite vila!! Aja nu vet ni att jag lever iallafall. Hörs imorn och gör vi inte det betyder det att ja ni vet....;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0