NY MENY

Usch då. Mår ännu lite sämre idag...

Hatar att vara sjuk. Låg på soffan innan idag och laddade för att orka med ett pass på jobbet. Kände att jag var tvungen att jobba idag då vi hade menybyte på jobbet och eftersom det är jag som gjort menyn är det ganska bra om jag är där och genomför bytet kan man tycka :) Älskar sånt här när det är nytt och jag kan prova mig fram hur jag ska lägga upp det för att få det snyggast på tallriken, ändra på något som inte blev som jag tänkt osv. Kreativitet och jobba med färska råvaror is the shit :) Kul att få massa fin respons på maten med vilket gör allt roligare när man faktiskt lagt ner en hel del tid på detta! Sugna på att spana in menyn? Då gör ni det här.

Här är två av mina senaste outfits. Vilken gillar ni bäst?




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0