6 MÅNADER

Hallo! Kör en liten update såhär på kvällskvisten. Är alltså ett halvår sen jag startade bloggen så grattis till mig själv för den :) Riktigt kul och jag är så glad att jag började blogga från första början. Älskar att kunna inspirera och tipsa er läsare om massa olika saker. Galet snabbt det har gått och nu sitter jag här över 250 inlägg senare. Tycker dock det är lite tråkigt både för mig och er att jag inte hinner med att uppdatera varje dag vilket jag verkligen vill. Har massor att blogga om och till och med en lista på olika saker att tipsa er om....sån är jag! Men såfort jag hinner och orkar dyker jag in här!

Har varit massor med jobb som vanligt i veckan och umgänge med mina vänner. Jobbade lunch idag. Som såklart resulterade i att jag jobbade över några timmar i vanlig ordning. Sen skulle min vän Anna komma på besök ikväll för häng i soffan men som tur var hur hemskt det än låter så var hon för trött för det vilket resulterade i att jag däckade på soffan i några timmar när jag kom hem. Vad jag behövde det!!

Nu är det dags för sängen. Imorn är det dubbelpass som gäller på jobbet så jag kör mitt fredagsmys med kollegorna! Hoppas ni får en underbar start på helgen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0