Nya serier - Del 1

Tänkte jag skulle tipsa er om lite nya serier att hålla utkik efter!!



The Nine lives of Chloe King
Är en serie som är baserad på en bokserie i lite sci-fi stuk. Handlar om en tjej vid namet Chloe som upptäcker att hon har "kattlika" krafter som nio liv, övermänsklig snabbhet, styrka, hörsel, nattsyn och kunna sträcka ut naglarna precis som kattklor! Efter hon har upptäckt detta märker hon att hon är förföljd av en mystisk figur och får då reda på att hon är långt nedåtstående i en släkt kallad Tha Mai som hon nu är menad att rädda från utrotning. Serien påminner en hel del om en gammal favorit Buffy!


Revenge
Kommer ni ihåg OC? Klart ni gör... Vad säg som Hamptons, rikedom, snygga ungdomar, mörka hemligheter och hämd. Jag tycker det låter alldeles underbart!!



Prime suspect
Tänk New york. Polisen och en tuff kvinna i huvudrollen som inte ger sig i första taget i jakten på bovarna. Inget vi inte sett förr men kan vara värt att ge ett försök eller två på och se om man fastnar...


Terra Nova
Denna serie har jag skrivit innan om men känner att jag måste tipsa om den igen. Hot mot mänskligheten, ny värld, Avatar, Jurassic park, paradiset....Ja kolla in trailern än en gång för detta kommer antagligen bli min nya favoritserie i höst!

Vad tycker ni om dem? Någon ni ser fram extra mycket emot?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0