Weekend over...

Då var denna helgen slut! Har varit underbart skönt att vara ledig både lördag och söndag. Händer inte allt för ofta. Nästa helg är det jobb som gäller för båda dem dagarna :( Detta har varit en riktigt lugn helg, mest bara varit hemma vilket inte händer ofta och fixat och donat med sånt jag inte hunnit med på länge. Kört spottan på högsta! Äntligen är all eller nästan all jul bortplockad. Har kvar några spår som får hänga med ett litet tag till och lysa upp i mörkret. Det är det som är det bästa med att ha egen lya. Jag kan göra vad f*n jag vill! Har kollat på en hel del film och serier och bara haft det gott. Måste säga att senaste avsnittet av Modern Family nog var det bästa hittills. Skrattade så mycket och högt att jag är förvånad att grannen under inte kom upp och sa ifrån. Gubben brukar banka i taket...Någon som kollar på den serien?


Har kikat runt lite inne på Topmans hemsida på kläder oh är sugen på att klicka hem några. Får se hur jag gör men något lär det bli!





Kommentarer
Postat av: Josse

Gud så snygg den första,andra och fjärde tröjan var :) shoppa är livet! ses imon Henke:)

2011-01-23 @ 23:55:29
URL: http://mondoblog.se/kjellstrom
Postat av: kusin peter

modern family är så bra. Har du kollat på chuck? :)

2011-01-24 @ 01:12:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0