Ny vecka!

Jobbade som sagt igårkväll & det gick kanon! Hade en grillbuffé som jag serverade till ca 50p. Sressigt som tusan blev det på slutet då jag bestämde mig för att gå på bio med. Blev riktigt tight. Vi satte oss ner precis när filmen skulle börja så det blev ändå en perfekt tajming! Filmen jag och min kompis såg var Love and other drugs. Kommer en recension på den senare!!

Idag är jag äntligen ledig vilket är skönt. Gör mig iordning nu för några ärenden i stan och ett möte!!
Hörs senare!!

Kommentarer
Postat av: Yvonne

Spännande att höra vad du tycker om filmen! Jag var på den och hade hört från din lillasyster att "mamma kan väl inte se den filmen"! Men det kunde jag och den var bra. Mycket bra tyckte jag.

2011-01-31 @ 14:37:01
Postat av: Henric

Svar till Yvonne.

Jag kan inte annat än hålla med min kära lillasyster. Den filmen kan du ju inte se....hehe. Tur att vi inte gick på den ihop ;)

2011-01-31 @ 19:44:09
Postat av: Hermanann

Thanks for the info!

2011-07-27 @ 08:01:30
URL: http://hermanann.blogll.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0