Dinner for Schmucks!

GODMORGON!!

Idag kommer jag ha fullt upp. Gör mig precis iordning för att bege mig iväg på massage. Så välbehövligt!! Efter det blir det lunch/fika med en vän i stan. Sen blir det att bege sig direkt till jobbet. Skulle nånstans därimellan behöva ta mig till ams för att sätta in en annons med. Jaja, det löser sig nog!

Under tiden min dag är i full gång tänkte jag tipsa om en skruvad komedifilm!! Var ett tag sen man såg en så rolig film som är såhär bra!! Skrattfaktorn är HÖG.



Huvudrollerna i denna film har Paul Rudd och Steve Carell. Två favoriter! Kan lika gärna gå rakt på handlingen för den är ganska enkel. För att Pauls karaktär Tim ska kunna klättra högre upp på kontoret han jobbar på och få den tjänst han tycker att han förtjänar måste han göra en sak. En sak som hans flickvän inte tycker är ok vilket gör att han slits mellan jobbet oh kärleken till flickvännen. Enligt tradition på kontoret där han jobbar hålls det en middag där dem som är ute efter att klättra på stegen inom företaget helt enkelt ska ta med sig en idiot till middagen som ska visa upp något roligt/sorgligt/imponerande ja, kalla det vad ni vill. Den som har den bästa idioten vinner tjänsten. Idioten Barry spelas briljant såklart av Steve Carell. Sjuk idé, två sjukt roliga bikaraktärer vilket gör att detta blir en sjukt rolig film! Jag ger den 4/5 i betyg! Rekomenderas med andra ord.

Kolla in trailern!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0