Stålmormor...

Hemma igen från jobbet och har tisdagmys med syrran. Nyss käkat riktigt god mat!! Blev verkligen ett kort pass vilket jag inte är van vid. Känns knappt som att jag har jobbat idag. Tänkte bara att jag måste visa er en lite rolig sak. När jag packade upp alla våra varor på jobbet idag så upptäckte jag att brieosten hade fått en helt ny design på sitt omslag! Jag vet att jag är världens tönt men det bjuder jag på ;) Jag är verkligen en sån person som uppskattar det lilla och blev lycklig när jag såg det här!!




Nu till stålmormor! Såg innan idag på aftonbladet ett klipp av ett pågående bankrån som stoppas abrubt av en riktig stålmormor. Grym tant. Vill ni se henne in action klickar ni här!

Nu får jag återgå till grymma In the Middle!!!

Kommentarer
Postat av: jenny

Man hade ju kunnat göra om det "omslaget" på ett bord.. hade nog varit grymt snyggt ju =)

2011-02-09 @ 10:53:33
URL: http://jenny89bengtsson.blogg.se/
Postat av: Henric

svar till Jenny!! Ja det låter inte som en dum idé! Har tanke på att kanske sätta in det i en tavla med svart ram! Kan nog bli snyggt!

2011-02-09 @ 23:25:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0