1 veckas julledighet!!

Känns otroligt gött att jag är ledig en hel vecka runt min favorithögtid julen!! Varit mycket jobb nu in i det sista så ska bli skönt att koppla bort lite av det iallafall och göra massa annat roligt!

Haft en riktigt produktiv dag idag med min bästa Katta och checkat av massa måsten!! Mycket roligare att vara två om att fixa allting som vi annars skulle göra på varsitt håll. Nästan klar med alla klapparna nu, får ta dem sista imorgon! Haft lite lätt panik över dem ett tag men nu jäklar kommer dem bli kanon även i år! Tycker det är riktigt skoj att komma på vad man ska fixa till alla.

Ska alldeles strax iväg på julfika med några vänner och imorgon håller jag i knytisjulbord med mina vänner hos mig med paketspel och allt! Bästa med att va ledig är ju att man har tid för familj/vänner!


Min kise Zazzu som älskar att krypa in i påsar kunde inte låta bli tomtesäcken...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0