Måndagsklubben

Igår var det så dags för årets sista måndagsklubb ute i Tylösand. Svårt att förstå det för det känns inte alls som det är längesen jag var på den första...

Körde förfest hemma hos en jobbarkompis till min vän Katta!! Var verkligen en toppenförfest med massa folk och det roligaste av allt. Det bjöds på lekar. Åh vad glad jag blev som älskar sådant. Temat var musik och första leken gick ut på att vi i laget skulle lista ut en låttitel utefter en text som lästes upp. Riktigt klurigt men av 5 lag kom vi på delad första plats. Nästa lek var att det kom upp en bild/namn på en artist eller ett band och då skulle laget sjunga låtar från tex Robyn så att lagmedlemmen skulle komma på vem det var. Precis som i Doobidoo. Riktigt svårt men kul och vårt lag spöade dem andra och tog hem hela tjottaballongen!! Sa jag att jag var tävlingsinriktad? Haha...

Sen drog vi ut till måndagsklubben!


Mina fina vänner...

Drack något som heter avlopp!!!! Att jag ens fick i mig det...

Kul när barpersonalen klär ut sig/av sig!


Hade verkligen superkul och dansade i flera timmar. Tack för ännu en toppenkväll :)

Kommentarer
Postat av: Jonnie

haha skönt att slippa, jobbar på hotellet, men slapp sista måndagsklubben :)

2011-08-10 @ 06:10:51
URL: http://www.Alwaysfabulous.se
Postat av: Gaymasen

Halvnäck barpersonal är alltid gött! Haha.



Och kul med cyklingen inomhus. Kanske borde ta efter det... än är det inte försent! ;)



Och tack angående morfar. Hoppas också det blir bra. Tiden lär visa det. Och tråkigt med din morfar! Demens är hemskt. Usch ja..

2011-08-12 @ 22:02:59
URL: http://gaymasen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0