TOPMAN SPRING/SUMMER COLLECTION 2011

Oj oj här spretar det hej vilt på topman inför sommaren. Känner att jag måste göra min första hiss & diss!!

HISS



Hur snyggt?? Såhär går jag gärna klädd i sommar!

DISS





Jag tycker inte det är fel med unisexkläder och behöver inte kanske vara så nog med tjej/killkläder för så är det när man är i affärer. Ofta står man och funderar på om det är tjej respektive killplagg man kollar på! Men detta ovan funkar inte. Byxor med hög midja passar bättre på tjejer eftersom dem har midja/höfter och lite mer kurvor än vad vi killar har. Vet inte vad jag ska säga om färgerna och mönstrena. 70-talet is back....or not!

Vad tycker ni om bilderna?? Jag kommer då vilja klä mig som dem dem tre översta...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0