Tisdagsmys...

Varit iväg och flängt idag en hel del. Massa trädgårdsarbete har det varit för jag är inte bara köksmästare utan även trädgårdsmästare för er som inte visste det!! Många strängar på min lyra :) Varit på jobbet för att fixa iordning hela vår uteservering. Bort med vintern och in med våren. Riktigt bra blev det och älskar verkligen att hålla på o påta o jobba med växter o färger mm. Efter det åkte jag hem och fortsatte i trädgården hemma hos mamma och hjälpte henne lite där. Kan säga att jag gör allt sånt med nöje eftersom jag inte ens har en jäkla balkong. Åh om jag ända bara hade haft en liten en.....

Efter några veckors uppehåll på tisdagsmyset med syrran är det äntligen dags igen!! Men nu har man ju värsta ångesten för att jag missat två, hela två avsnitt av desperate housewives och ska nu slängas in ett nytt. Har ju såklart hänt masor spännande i dem...Aja, blir intressant det här!! Haha. Nu väntar Tacosen på mig. Hörs senare!

Såhär har jag sett ut idag, körde på riktig denimoutfit idag!!


Converse fr Thailand
Jeans - Emilio
Linne fr Thailand
Jeansskjorta - Ljung
Jeansjacka - Emilio
Plånbok - NNo7
Solbrillor - Nelly

Kommentarer
Postat av: Modekillen

snyggt

2011-04-20 @ 09:20:43
URL: http://modekillen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0