Ny kavaj!!

Blev en vända in till stan idag. Riktigt kul då det var längesen man var där inne och ännu roligare för att man sprang på massa folk som man inte hade träffat på länge!! Var inne på affären 13 där dem hade gjort en totalrenovering. Så jäkla snyggt hade det blivit och jag tycker det är den snyggaste affären i stan just nu!!! Gjorde en vända inne på h&m med där jag spontanköpte en kavaj. Kan tipsa er killar som är ute efter en ljus kavaj nu till sommaren att bege sig till h&m. Hittade en gräddvit för endast 299:-. Tycker jag är ett rejält bra pris för en kavaj iallafall.



Kör en liten dagens outfit idag med!! Mina nya vita converse som jag köpte i Thailand åkte på...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0