Måndag 25 April

Då är snart denna påskhelg över och vilken underbar helg det har varit!! Hunnit med hur mycket som helst. Luncher, fika, glass på stan, haft vänner hemma på 3-rätters, jobbat, två utgångar, jobbat, middag med familjen, bilbingo, tvättat bilen och lite till!! Fredagen var den bästa på länge! I lördags jobbades det och det var en toppendag på jobbet då allting flöt på hur bra som helst och jag kände riktigt hur jag för en gångs skull hade tid över att lägga ner lite extra kärlek på varje tallrik som skickades ut. Då är det ännu roligare att jobba =) Efter jobbet träffade jag upp lite vänner på Bulls uteservering och sen blev det utgång med mycket dans som vanligt! Riktigt kul och det bästa av allt var att jag mådde helt ok igår!! Kanske var tack vare donken 4 på natten...haha.

Igår var en riktigt fin dag!! Lite påskmiddag med familjen, tvättade bilen och så var det helt plötsligt dags för premiärspelning av bilbingo nere i Mellbystrand! Alltid lika kul. Spelade det mycket med mormor och mamma när vi va små och det sitter i fortfarande. Lillebror vann iallafall och fick tuta!!



Efter bingon var det tänkt att jag skulle ut igen då det var krogsöndag här i Halmstad men min gamle kropp orkade inte med tre dagar i rad ;) Blev lite slapp i soffan istället vilket var ett tag sen. Underbart med en sån här toppenhelg. Hoppas ni haft en fin påskhelg ni med!


Älskar hur allt slår ut nu med världens fart och ännu varmare ska det bli till helgen :)

Kommentarer
Postat av: Modekillen

bilbingo är så kul, brukar också vara där ibland o spela! tack för tipset om krukor!

2011-04-26 @ 12:04:19
URL: http://modekillen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0