Ledig??? Not

Dålig uppdatering dem senaste dagarna. Sorry, men beror på att jag inte varit hemma mycket. Varit med kompisar, på underbar massage och jobbat dubbelpass dem tre senaste dagarna så har endast kommit hem för att sova och sen bege mig iväg igen! Idag skulle jag varit ledig men blev nyss ändrade planer då min kollega ringde och sjukanmälde sig så det är bara att bita ihop och bege sig till jobbet om ett tag. Inget att hänga läpp över. That´s life...Man ska ju vara glad att man har ett jobb att gå till, även om jag kanske hänger där för mycket!!

Nej nu ska jag försöka hinna med att röja lite här hemma, det är det värsta jag vet när jag inte är hemma att jag inte hinner med något i lägenheten och jag hatar att ha rörigt omkring mig. Fast det är nog bara i mina ögon det är rörigt!! Sen fixa födelsedagspresent till imorn innan det blir jobbet då!

Hoppas ni får en kanonlördag med go grillmat! Undrar när jag ska få min första grillmat i år?


....oftast iallafall ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0