Back to reality!

Då är det alltså dags att ramla in i den vanliga vardagslunken. Skulle jag egentligen gjort redan i måndags men sköt lite på det så börjar jobba idag istället. Ska faktiskt bli skönt att komma in i det vanliga igen efter lite ledighet!

Vad tyckte ni om Desperate housewives igår?? Galet spännande tyckte jag iallafall eftersom jag missat två avsnitt. Vilket slut!!! Och hur söt var inte Gabys dotter när hon steppade...haha. Måste kolla in det jag missat.

Nej nu får ja börja fixa till mig och snart blir det promenad in till jobbet. Ha en fin onsdag!!



Var bara tvungen att fota denna äckligt stora mask som krälade runt i mammas land igår. Så fet och lång har jag då aldrig sett och då är jag uppväxt på landet....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0