OTROGEN

Oj vad jag är trött! Hade tänkt att bara vila i soffan hela dagen för att bli frisk men ja sån är ju inte jag ;) Varit på akupunktur, jobbat några timmar på kontoret, fikat, shoppat lite kläder, varit på systemet, handlat hem käk, varit en sväng hos mamma, sagt hejdå till lillebror som åker till Thailand imorgon, röjt här hemma, tvättat och klippt mig! Haha vad som hände med soffhänget vet jag inte?

Ja just det med klippningen som var lite speciellt idag. Var nämligen otrogen mot min frisör med en annan. Shame on me I know...Har gått till en och samma frisör i mitt 24 åriga liv (släkting). Fick innan i veckan ett rejält sug på att fixa till frisyren inför helgens alla festligheter, för det är många vill jag lova. Ringde min frissa bara för att få reda på att hon hade semester. Tänkte jag skulle hålla mig till nästa vecka men flippade på frippan när jag såg mig i ett skyltfönster i stan idag. Blev en drop in tid och några timmar senare var jag fin igen. Bild kommer. Nu till priset då!! Jag har ett specialpris som jag har betalat genom alla år vilket är 100 pix per klippning. I know galet billigt och räknade såklart med att detta skulle bli dyrare men inte var jag beredd på att betala 450 pix för detta Det är typ en årsbudget på klippning för mig....Lägg sen på ett nytt vax för 200 så lämnade jag salongen 650 spänn fattigare än om jag väntat en vecka. Där får man för att man är otrogen ;)

Här kommer bilder på vad jag inhandlade i stans snyggaste affär Premium idag.



Ett par sandfärgade shorts från Elvine för 699:-

Och en ljusblå sjukt snygg skjorta från Acne för 999:-

Fick bli min lilla belöning nu när skattepengarna och lönen trillat in. Det går bra nu :)

Natti natt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0