Best vacay ever!!

 
Hej på er! 
 
Planen var ju att försöka skriva nåt inlägg från resan varje dag men det märker ni ju hur det har gått;) 
 
Då vi ofta börjar dagarna ganska tidigt på morgonen och inte är tillbaka på hotellen förrens rätt sent på kvällen så brukar vi stupa i sängen för att orka med allt spännande vi ska göra nästkommande dag :)
 
Ganska svårt att hitta bra wifi med och att sitta framför datorn när exempelvis Golden Gate bron är typ 10 min bort lockar inte jättemycket ;)
 
Just nu befinner vi oss i San Diego hos en gammal kompis till Johan där vi ska bo fram tills torsdag!! Gjort lite mer än halva semestern och vi har upplevt så mycket coola saker som är svårt att ta in!
 
Vi har hittills avverkat San Francisco, Santa Barbara och Los Angeles! Svårt att beskriva allt så tänkte jag visar lite bilder istället....
 
 
För att hålla er uppdaterade på vad jag hittar på varje dag är det som vanligt alltid lättast att följa mig på instagram där jag heter @henxi

Kommentarer
Postat av: Yvonne

Du gör helt rätt Henric, upplev allt som ni gör och försök sammanfatta det när ni kommer hem, med hjälp av alla bilder du tagit! Fortsätt ha det alldeles, alldeles underbart❤

2013-05-08 @ 21:47:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0