2 månader kvar till JULAFTON!!

Ja ni ser på rubriken. Om mindre än 2 månader är det julafton!! Helt galet. Känns verkligen inte som att det var längesen det var sommar, eller man plockade fram vårjackorna eller för den delen det var vinter....känns som att det går snabbare o snabbare ju äldre man blir? Känner ni igen er eller det kanske bara är jag? För mig gör det ingenting. Vintern o framförallt julen är min favorittid på året o jag kan avslöja att jag redan smått påbörjat lite juliga grejer. Min röda ryamatta har fått ta plats under soffbordet och mina kuddar i samma nyans har fått ta plats i soffan!! Så mysigt och en eller två jullåtar har redan strömmat ur mina högtalare. Haha kan inte låta bli! Någon annan som längtar till julen än jag?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0