Betty White 90!! Happy B-day old lady



Hade det inte varit för att jag ramlade in hos grymma Anna Thunman på Tv6 så hade jag helt förträngt att Betty White fyllde hela 90 bast idag!! Tänk att fylla 90 är och fortfarande ha full ånga framåt med nya jobbuppdrag pågång konstant! Vilken ståltant Rose Nylund är för det är så jag lärde känna henne som den korkade norskättade pantertanten i Golden Girls!! Ett utav mina favoritprogram back in the days. Tyvärr är hon den enda av dem fyra pantertanterna som fortfarande är i livet....

Visste ni att Betty White först var påtänkt i rollen som Blanche (the slutty one) men som skaparna av serien sedan besämde sig för att rollge till Rue McClanahan istället.

Här har ni ytterligare massa rolig fakta om henne!!


Grattis till 90 år fyllda min favorittant


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0