What a WONDERFUL day - My Birthday!!

Vilken toppendag det här är!! Jag fyller nämligen år, ett kvarts sekel, halvvägs till the big five O. Finns inte mycket som slår att fylla år. Började redan runt midnatt när folk tävlade om att vara den första att smsa eller ringa. Alltid lika kul! Sen har det ramlat in grattissms och inlägg på fejjan i en rasande takt!! Love it och blir så glad av det minsta lilla grattiset!

Innan jag kröp till sängs igår hann jag med att förbereda massor med mat, städa lite och duka borden så ligger hyfsat bra till iallafall. Nu ska jag "tyvärr" bege mig till jobbet för några timmars jobb innan det är dags att göra klart allt här hemma tills gästerna kommer!!



Wooop woop!! Happy birthday to my self :)

Kommentarer
Postat av: Yvonne

I dag är det ingen vanlig dag för idag är det MIN Henrics födelsedag HURRA HURRA HURRA HURRA Älskar dig sonen min. Hoppas du får en riktigt fin dag. Vi kommer på söndag <3<3<3<3

2011-09-09 @ 11:52:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0