Vilka söta pensionärer

Innan i veckan var jag ute med några polare för att käka pizza och kolla film. På pizzerian fick vi dra ihop några bord för att kunna sitta ihop och hamnade då precis bredvid ett par pensionärer. Inget konstigt med detta men under tiden vi åt och satt och pratade om saker hit och dit observerade jag paret i hörnet. Under HELA middagen sa dem inte ett ord till varandra. När dem var klara betalade dem för sig och lämnade pizzerian....

Tänk att leva så? Ok dem har kanske levt i 40-50 år tillsammans så det kanske inte finns något mer att säga, inte vet jag? Men vad jag vet är att jag inte skulle vilja ha det så när jag väl har levt med nån i många år. Tänk att bara sitta där utan att ha något att prata om. Det verkar iallafall inte detta söta paret i klippet under behöva oroa sig för...



Hur söta är dem inte mot varandra?

Kommentarer
Postat av: Gaymasen

Nej usch vad tråkigt skulle inte vilja leva med någon, oavsett hur gammal jag är, om man inte hade något mer gemensamt att prata om. Men den där videon är sjukt rolig. :)



Och jag skulle inte heller vilja käka tånaglar.. Just a thought. ;-)



Ps. Gillar dina kommentarer på kändisarna du skriver. Brukar sitta och fnissa lite smått till de finurliga kommentarerna. ^^

2011-09-26 @ 19:33:58
URL: http://gaymasen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0