Etttusenåttahundranittionio

Jesus vilken dag! Började med att jobba imorse. Körde lunchpasset som alltid slutar med några timmars övertid för mig eftersom jag alltid har så mycket utöver att styra upp! Slutade runt 4 och sen dess har det varit full fart. Fyller nämligen år imorgon och ska ha en stor fest hemma med dem närmaste vännerna! Fraktat bord och stolar från jobbet hem till mig och kånkat upp för alla trappor...Sen hann jag med en vända på systemet, citygross och avslutade med ett fett kvitto på Maxi, därav rubriken. Är det fest så är det fest och jag bjuder inte på vilken mat som helst om man säger så....;)

Kommer bli riktigt nice imorgon med alla mina favoriter runt mig. Saknar dock flera vänner som inte kan ta sig hit imorgon vilket suger men sånt är livet. Går det inte så går det inte!!

Nu ska jag återgå till att duka bord och fylla mina dadlar med chevréost som sen ska lindas in i bacon. En liten hint till vad som komma skall i matväg imorgon.....

Kram på er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0