Aj aj...

Är så trött på denna värk. Vaknade tidigt imorse med extremt ont i huvudet. Tog tabletter och lyckades somna om för att hoppas att det skulle gå över tills jag skulle bege mig till jobbet vid 09.30. Tabletterna hjälpte såklart inte så blev att jag skrapade ihop mig själv till en levande död och fick ta bilen till jobbet då det kändes alldeles för påfrestande med en promenad till jobbet. Gick väldigt segt på jobbet då alla lyft gjorde att det dunkade något extremt i huvudet men lyckades iallafall servera lunchen i tid :) Blev en lång paus för mig utomhus med lite mat och sen började den värsta smärtan att släppa!!

Jobbade några timmar till och sen hade jag planerat att städa och dona här hemma och köpa hem mat, allt i förberedelser till på fredag då jag fyller år. Ja det blev inget av detta. När jag får migrän sätter det sig inte bara i huvudet utan jag får värk i största delen av kroppen. Brukar jämföra det med att jag gått en brottningsmatch så jag känner mig helt mörbultad just nu....Legat på sofflocket hela kvällen. Bara gilla läget och försöka hålla sig på gott humör ändå!

Ungefär sådär har jag känt mig idag. Nu dags för ett avsnitt av desperata fruarna eller en film!!


Kommentarer
Postat av: Yvonne

Usch Henric, så tråkigt:( Nu tar du telefonen och ringer till läkaren, snälla!

2011-09-08 @ 00:46:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0