Trött kille.se

Oh boy vad skönt att ha kommit hem!! Varit hemifrån sen tidigt imorse. Jobbade lunch, vilket blev betydligt längre än bara lunch då det är jag mycket på jobbet. Möte på möte och saker som ska styras upp. Superkul men när det hela tiden går ut över mitt privatliv är det mindre kul.

Efter jobbet rusade jag iväg till några väntande kompisar för middag på Bulls uteservering. Underbart mysigt men sjukt kallt. Vart tog sommaren vägen? Skönt att man har fina vänner runt sig som gör att man för några minuter iallafall glömmer bort jobbet och bara får vara sig själv!! Efter middagen var det dags för bio. Blev fast 5. Det var ärligt talat en av de bästa filmerna jag sett på bra länge. Action till 1000, massa coola bilscener och slagsmål!! Mer orkar jag inte skriva om den just nu då mina ögon går i kors. 4/5 får filmen.

Någon annan som sett denna film? Vad tycker ni om den och dem andra fyra! Me like...

Nu dags att nana, har en lång dag framför mig imorn igen som börjar tidigt med akupunktur!! Sov gott alla :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0