Planering

Kom nyss hem från jobbet. Blev en lång dag där idag med eftersom jag måste planera de dryga 2,5 veckorna som jag är borta in i minsta lilla beställning, meny, scheman mm, mm! Blir alldeles snurrig i skallen utav allting. Sen när jag kommer ifrån jobbet fortsätter jag planera i huvudet hit och dit samtidigt som jag måste fixa allt hemma och inför resan. Börjar känna paniken komma krypandes nu. För er som inte känner mig är jag en perfektionist och måste ha ordning och reda runt mig. När jag ska resa brukar jag typ en månad innan avgång skriva packningslista och fixa och dona, en vecka innan börjar jag packa!! I know i´m cracy! Nu sitter jag här två dagar innan vi åker, ingen lista och har inte ens börjat packa. OMG. Sen ska jag vara igånh hela dan imorn med....Kommer nog däcka på planet!

Nu ska jag se färdigt på BB sen ska det packas, fixas, betala räkningar och massa annat. Tur att man är en nattuggla! Hörs imornkväll för ska klippa mig tidigt imornbitti och sen blir det jobbet direkt efter. Ha det bra alla :)

Kommentarer
Postat av: Luffi.se

Eller hur! Det är en slitsam branch men kul! Bara det inte blir sånna långpass allt för ofta så är det ju överlevbart! hehe...

2011-03-29 @ 09:29:25
URL: http://www.luffi.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0