På planet!!!!

Oj oj vilken pärs det har varit att komma hit!! Började imorse med att jag försov mig....Blev väckt av brorsan som ringde. Tur att allt var förberett för färd. Bara att slänga sig i bilen....Sen påvägen upp pajade växellådan på ena bilen. Som tur var gick det ända fram till flygplatsen. Puh vad stressande!!! Sen det sjukaste av allt.....Mammas killes pass hade gått ut. 1000 spänn senare var ett temporärt fixat!!! Haha...känns nästan lite som att någon vill säga nåt...

Nu lyfter snart planet och vi har nästan 13 timmars flygplansfärd framför oss!!
Hörs när jag är framme om allt funkar som det ska!! Kan knappt fatta att jag ska ha semster....


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0