Ny Data.

Så, då har det spenderats pengar såhär en vecka innan resan. Bra där Henke! Blev en ny lite minilaptop från HP. Mycket nöjd och att jag köpte den på Onoff av en polare gjorde saken betydligt lättare. Då kunde jag ställa alla mina frågor utan att känna mig dum och trög...haha! Gjorde även något som jag verkligen tycker illa om. Köpte ett mobilt bredband från min operatör Tele 2 istället så nu ska jag säga upp mitt fasta bredband och hemtelefon (som aldrig används ändå) och gå över till detta mobila som är 3 ggr snabbare och bättre. Känns bra men jag avskyr att hålla på med sånt här för jag tyvcker det är så krångligt. Var inte längesen jag bytte från Telia till Tele 2 och nu ska jag ändra på det igen. Puh, hoppas det går bra för sånt här är verkligen inte min grej.



Nu ska här pillas med grejerna så får återgå till allt. Håll tummarna för att jag inte sliter av mig allt hår i processen ;)

Kommentarer
Postat av: Yvonne

Haha, du är go du Henke:)

Lillebror har just kört hemifrån och till dig för att hjälpa sin storebror:)

Lycka till nu med att få igång allt nytt!

2011-03-23 @ 21:38:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0