Mycket på G...

Förlåt för dålig uppdatering men blir så när jag aldrig är hemma längre....Stiger upp ur sängen på morgonen, ger mig iväg och kommer inte hem förrens sent på kvällen/natten! Hade inte varit fel med fler timmar på dygnet ibland. Igår var jag på akupunktur och blev laddad med nålar och ström så jag ska klara mig utan migränattacker under semstern. Köpte ny resväska gjorde jag med så nu är det bara pengar som ska växlas med sen är nog allt avscheckat på listan inför resan!!! Härligt. Sen spenderades dagen på jobbet och efter jobbet firade vi av min underbara kollega Frida på hennes sista dag på jobbet. Nu ska hon gå vidare på en annan restaurang och jag kommer sakna henne mycket.....Det blev tårta, skumpa ,vin, shots och rosé på en torsdag. Riktigt kul hade vi, men man var ju aningen seg idag när man skulle upp!!! Haha, då är det kul att ha ett 12 timmarspass framför sig ;)



Haha, den mest klassiska bilden av dem alla! Min fina vän Tessan som aldrig visar sitt ansikte på bild....

Filip, Frida och jag hade riktigt kul :)

Idag fredag har jag varit på jobbet hela dan. Kom hem för ett tag sen. Tog in min gamla kollega idag som ska hoppa in och hjälpa till när jag är på semester. Riktigt kul att jobba med honom, kändes som på the good old days. Nu kommer jag kunna slappna av på semestern och veta att det kommer funka när jag inte är där!! Nej nu blir det snart sängen för ska snart vara på jobbet igen. Orkar jag så hörs vi imorn annars får det bli på söndag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0