Körslaget!!!

Kollade på reprisen av premiären av körslaget innan idag! Var det någon annan som kikade på det i lördags? Är det något sånt här program som jag verkligen tycker om så är det körslaget. Det är som en enda stor vitamininjektion av ren glädje! Har man tråkigt ska man kolla på det programmet. Jag menar underbara körledare, vanliga svenssons som får chansen att vara med i en kör och sjunga för svenska folket och enbart sprida glädje. Vet inte hur det är med er andra men jag blir på grymt bra humör av det programmet.

Årets deltagare är Andreas Johnson, Lisa Miskovky, Ann Louise Hanson, Gabriel Fors, Jakob Samuel, Casper Jarnebrink och Jasmine Kara. Någon som har en favviskör redan?


Bild Aftonbladet.
Nu till ett inte så litet problem. Hur i helv**e kan Gabriel Fors få vara med och tävla. Missförstå mig inte nu, jag tycker om honom men han är ju en professionell körledare som är känd som just det KÖRLEDARE och förra säsongen satt han i programmet som expertkommentator. Det är helt fucking bananas! Eller är det bara jag som reagerar?

Trots detta var det några körer som stack ut lite mer än dem andra som jag fastnade för! Jasmine Kara (vem är hon?) tyckte jag om, kändes modernt! Gabriel Fors var bäst, riktigt bra men det är ju som sagt inte så konstigt. Sen var såklart Johnson bra med. Där har ni mina topp tre körer! Vad tyckte ni om premiären av körslaget?

Kommentarer
Postat av: Hannes

Haha jag älskade första avsnittet!

Det bästa var ju att det blev värsta twitter-beefen mellan adam alsing och Hanson efteråt!



http://hanneshervieu.se/twitterragg/

2011-03-21 @ 23:52:00
URL: http://hanneshervieu.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0