Datorer

Är ledig denna måndag. Fint sätt att börja veckan på! Håller på och donar här hemma. Var iväg och vaccinerade våra katter innan eftersom vi ska lämna dem på ett katthem när vi åker iväg på semster. Måste ha tag i en ny resväska med eftersom min gamla inte hänger med riktigt längre. Behövs en updateririing på den fronten. Får väl se vad jag får tag i.



Min laptop kraschade som sagt för ett tag sen och jag är sugen på nåt nytt. Vill gärna köpa något litet och smidigt som fungerar bra att ha med sig när man är iväg och reser. Jag har min stationära hemma kopplad till min flatscreen så något smidigt upp till hade inte varit fel. Har varit inne på någon liten mini pc som den Hp till vänster som jag gillar skarpt men så såg jag att om jag lägger till typ 1000 spänn kan jag lika gärna köpa en I-pad! What to do?? Värsta I-landsproblemet här ju. Fick huvudvärk av allt på onoff så slutade med att jag lämnade affären tomhänt....haha! Jag suger på allt som har med elektronik att göra och säljarna kan säga vad som helst så går jag på det. Det är precis som när man är på banken och nickar ja till allt och ställer en fråga om något igen och min banktjej förklarar det än mer ingående och frågar om jag förstår nu. Ja nu förstår jag såklart, jaha det var så du menade :) Sen går man därifrån som ett stort frågetecken!!! Får sova på saken så kommer jag kanske fram till något..

Nu ska jag fortsätta fixa här hemma o lite käk kanske magen behöver med...? Såhär har jag sett ut idag när jag sprungit omkring i alla affärer.

Jacka: Emilio
Jeans: Nya från Cheap Monday
Jeansskjorta: Ljung
Ökenkängor: Legend
Sjal: Jack & Jones

Just det....note to self!! Ring frissan imorn...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0