21:st century girl

Nu ska jag alldeles streax bege mig till jobbet. Redan fredag igen och dags för afterwork, tapas och cava. Härligt! Tänkkte bara att jag måste visa er grymma lilla miss Willow Smiths nya singel video. Lägger först upp hennes första som är galet grym! "Whip my hair"



Och här kommer hennes nya "21:st century girl" Riktigt bra denna med...





Vad tycker ni om dem? Grymma va? Men nu kommer vi ju till problemet. Tjejen är typ 10 år gammal och jag hade absolut klarat mig utan det här och istället låtit henne vara ett barn och göra det små tjejer gör bäst. Vilket är leka och vara med kompisar och inte spela in musikvideos. Hon kommer bli grym i framtiden iallafall för det är hon redan nui!

Ha en toppenfredag nu, det ska jag ha på jobbet!

Kommentarer
Postat av: tobias sikström

helt sjukt att hon är 10!

2011-03-11 @ 17:11:56
URL: http://modeskrapan.se/tobiassikstrom

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0