1 vecka kvar....

Woohoo. Bloggar från min nya data and im loving it. Allt gick super fram tills att den gamla rautern kopplades bort med det fasta nätet och den ny rautern med mobilt bredband kopplades in. Då ville inte saker och ting sig så då var det tur att lillebror var påväg. Han fixade resten men det tog sin tid och jag tror faktiskt inte att han heller vet hur han fick igång det tillslut. Han hävdade att det mobila bredbandet låg nere och att det var därför det inte gick igång som vi ville! Jo jag tackar....Men nu funkar allt som det ska! Underbart med syskon och tack igen brorsan för hjälpen! Nu har jag snart laddat hem alla program jag behöver på datan med. Allt går bara man har viljan, för särskilt kul tycker jag inte sånt här är...

Som ni ser på rubriken är det alltså bara en vecka kvar tills SEMESTER. Vid den här tiden nästa vecka sitter vi på planet till Thailand och har inte så långt kvar tills landning. Kommer bli så jävla skönt. Är i något slags mellanting just nu tror jag. Mitt huvud börjar gå på semster känns det som och jag känner mig nästan lite snurrig. Har hur mycket som helst att styra upp på jobbet dem kommande dagarna så mitt huvud får snällt hålla sig kvar i sverige ett tag till.

Första veckan kommer vi bo i Patong på hotell Baumanburi som ser ut såhär


Andra veckan rör vi oss vidare till Kata Beach och kommer bo på hotell Casa del Sol som ser ut såhär..



Som jag längtar, shoppade ett par nya badbyxor idag med så nu är snart allt fixat inför resan. Växla pengar och shoppa ny resväska med så e jag klar!!

Kommentarer
Postat av: HANNA

Hej! Jag har dragit vinnaren av veckans blogg, blev det du..? Kolla in här:

http://hannalovisasol.blogg.se/2011/march/vinnaren-av-veckans-blogg.html

Om det inte blev du så varför inte anmäla sig i den nya tävlingen som jag kommer starta om några dagar? Kommentera att du vill att jag ska meddela dig i så fall, så fixar jag det ;)



Kram,

http://hannalovisasol.blogg.se

2011-03-24 @ 16:41:41
URL: http://hannalovisasol.blogg.se/
Postat av: FREDRIK OLOFSSON

åh, underbart!

2011-03-24 @ 18:20:16
URL: http://fredrikolofsson.blogg.se/
Postat av: Gaymasen

Haha ja det är det verkligen!



Och njut av semestern! Underbara Thailand. En annan var där för tre månader sen men känns som flera år sen. Haha. Bangla Road... Ja jisses. ;) sola för oss båda :D

2011-03-24 @ 19:09:29
URL: http://gaymasen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0