Vilken toppen nationaldag!!

Kom nyss hem från en fin dag med ett gäng vänner. Firade att det var vår nationaldag med jordgubbstårta, saft, skvaller och en jäkla massa skratt på en äng!! Efter det bestämde vi oss för att dra iväg och lira minigolf. Kände direkt hur min tävlingsinsinkt satte fart!! Haha för mig är allt sånt här blodigt allvar. Skoj nog (eller snarare INTE skoj nog;) så var det två killar till som var precis som mig som det stod emellan efter ett tag. Sen hängde vi av den tredje killen mot slutet. Trots två spik på dem sista banerna förlorade jag preciiiiiis. Attsingen. Riktigt spännande för så ska det vara när man spelar tycker jag!

Efter golfen trängde vi ihop oss runt ett bord för lite käk. Riktigt fint avslut på en toppendag med fin fina vänner!




Riktigt skönt att vara hemma och ha landat i soffan nu känner jag. Men måste erkänna att det faktiskt känns lite tomt såhär på kvällskvisten när Big Brother är slut. Kollat på det innan sängdags bra länge nu. Läste att Simon vann igår. Var väl ioförsej välförtjänt att han gjorde det men jag tycker att han varit alldeles för anonym och tråkig i huset så jag hade hellre sett Peter eller Martin som vinnare. Måste ta och spana in finalavsnittet för det missade jag igår då det blev en spontankväll med käk och utgång igår med bröderna och vänner efter syrrans bal. Kul när man tänkt att åka hem och landa i soffan efter balen för att ta det lugnt så kommer man hem 03.30 istället. Men det var var verkligen så värt det.

Nu är det snart dags för sängen. Trött som en gnu men kommer bli svårt att somna då här är 30 grader i lägenheten..

Sov gott alla och hoppas ni fick en fin nationaldag ni med!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0