Vilken helg!!

Halloooo. Jag lever....knappt!

Var några dagar sen jag uppdaterade men har inte haft tid till bloggen. Har konstant fullt upp vilket är hur kul som helst, tyvärr blir bloggen lidande men så är det. Jag är ju inte som kissi, paow eller Daniel Paris och allt vad dem heter som inte jobbar och har tid att uppdatera 10 ggr om dagen...haha!

Haft en sjukt rolig helg. Jobbade i torsdags och efter jobbet åkte jag och handlade massa mat att laga till syrrans student. Kom hem runt 19.30 och lagade mat fram tills någon gång efter midnatt. Pajer, bakade foccacia bröd och lagade chokladcheescake bl annat. Vispade till och med marängen inne i min walk in closet för att jag inte ville störa grannen som har sitt sovrum rakt under mitt kök ;)

I fredags var det syrrans student som gällde hela dagen lång. Underbar dag som bjöd på toppenväder när det var förutspått galet mycket regn hela dagen! Vilken tur. Massa släkt och familj, mat,paket, gittarpel, sång och skratt gjorde det till en underbar dag/kväll. Taxi hem för några timmars sömn innan det var dags för jobb. Jobbade lördagen och skyndade mig hem för att fixa till mig inför fest med ett gäng vänner. Också kallat sommarkickoff 2011 med gänget. Förfest, utgång, efterfest vid 04.00 och hemgång runt 05.00. Helt galen fest som var sjukt ROLIG. MEn detta betyder en sjukt sleden Henke idag. Funderar skarpt på att sluta dricka massa på fester för jag klarar inte av att jag blir så bakis som jag blir. Dricker inte så mycket men mår fruktansvärt dåligt dagen efter. Fick inte inte i mig frukost förrens efter kl 16 idag och middag käkade jag för en timme sen. Det är inte värt det och jag har inga problem att ha kul utan sprit. Hm får fundera på det där...

Ja idag har jag alltså släpat mig mellan soffan och sängen hela dagen. Nu blir det lite mera bloggning och sen nån film. Hoppas ni haft en lika fin helg som jag har haft! Vad har ni hittat på för kul?

Kommentarer
Postat av: Yvonne

Du är så härlig som ställer upp utan jag ens frågar om hjälp<3 Allt du gjorde var superdupergott! Pajerna gick inte av för hacker och tårtorna smakade lika bra som dom var vackra! <3<3<3<3

2011-06-13 @ 13:45:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0