TORSDAG 2 JUNI

Helt galet att det redan är juni. Fattar inta hur det kan gå såhär snabbt. Igår var det fullt upp som vanligt nuförtiden. Träffade upp min fina vän Anna för en fika i Norrekatts park. Var sture på stan. Min gamla gymnasieskola som har en dag på stan med sina elver där dem gör skojiga tävlingar mm. Träffade flera gamla lärare och känns konstigt när dem frågar hur lngesen det är man gick ut. 3 år...NEJ NEJ dubbla det. 6 år sen jag tog studenten. Det är längesen nu men känns samtidigt som igår...konstig känslla det där!

Efter fikan shoppades det present till mitt fina kusinbarn Cornelia som jag strax ska till i eftermiddag och fira hennes födelsedag. Sen var jag trädgårdsmästare på jobbet i några timmar innan jag klev in i köket. Hade verkligen en helt galen kväll med full restaurang. Finns verkligen så många mindre uppskattade gäster och det där med att kunden alltid har rätt ja det håller jag inte med om. Mer skriver jag inte om det...

Lite av det jag planterade igår på vår uteservering




Visst blev det snyggt?!

Nej nu måste jag skynda mig. Ska in till stan o plantera mer. Fika med en kompis. Hem till min kusin och hennes barn och fira deras födelsedagar och efter det bege mig tillbaka till jobbet. Puh... Ha en toppendag alla ni andra som förmodligen är lediga!!




Kommentarer
Postat av: Yvonne

Det blev ju hur fint som helst. Om du tröttnar på kockjobbet så vet du vad du kan göra;)

2011-06-03 @ 10:30:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0