Söndag 19 Juni

Hallo Gott folk!!

Underbart att bästa dagen är här!! Söndagar is the shit :) Är helt slut efter en arbetsvecka på 6 dagar, middagar, lunch och fest med kompisar. Älskar mitt liv men det tar på krafterna att ha mycket på gång!

I fredags jobbade jag ett dubbelpass på 14 timmar. Riktigt ansträngande då jag var ansvarig för hela restaurangen och skulle lösa allting med en stor fest på hotellet med ca 150 inbjudna. Undrar hur många gånger mitt namn ropades och hur många frågor jag svarade på under denna dag!!! Haha, tur att jag älskar mitt jobb och är bra på det! Efter jobbet blev det en öl med några kollegor på vår andra restaurang och jag var inte hemma förrens halv 2. Hem för några timmars välbehövlig sömn innan jag skulle vara tillbaka på jobbet igen vid 11.00. Hade en riktigt bra lunch som jag jobbade själv på som vanligt eftersom det inte brukar vara jättemycket gäster men idag var det många som kom. Körde ut 82 mat alldeles själv och det gick hur bra som helst men var galet stressigt. Jobbade fram till kl 18 då jag skulle på fest!

Festen var hos min kusin och hans undebara tjej. En kombinerad inflyttnings och dubbel födelsedags fest. Riktigt skoj med massa gamla kompisar, grillning och lekar som jag självklart vann min ätartävling!! Åkte in till stan och joinade några kompisar för party och dans på en nattklubb. Älskar att dansa!! Knatade hem i ösregnet vid 04.00 i morse. Så ni förstår kanske att jag är trött idag va?

Hade gärna bjudit på lite bilder men upptäckte att minnet på kameran är fullt och har inte hunnit tömma den än!! Måste fixa det!!

Nu blir det lite städ, bloggning, disk och hämta bilen hos kussen innan det är dags för bio ikväll med vännerna! Hoppas ni haft en kanonhelg ni med!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0