SJUK

Då har man blivit sjuk. Fast egentligen har jag inte blivit det idag för det blev jag redan i lördags men hade så mycket att göra i helgen att jag ignorerade det. Mindre bra. Ont i halsen och förkyld. Ska faktiskt iväg och jobba snart, får se hur det går men det är nog inga problem för jag mår bra i övrigt. Ska plantera färdigt på uteserveringen och sen jobba efter det och sen är det planerat utgång! Sverige bästa nattklubb Club Monday har nämligen premiär idag i Tylösand och man har ju kändiskort dit så är planerat att dra dit med massa kompisar men med tanke på att jag inte är frisk så får jag se vad jag ska göra. Låta hjärnan eller hjärtat bestämma....det är frågan?

Var på bio igår som sagt. Blev super 8 med några vänner!



Kan inte direkt säga att jag tycker filmen var super. Alltså den var bra men jag hade hoppats på superbra med tanke på titeln..haha! Det som faktiskt sänkte filmen är att den var så förbannat amerikansk. Stör mig jävligt mycket på det. Blir väldigt cheesy på nåt sätt. Annars var det såklart coola effekter som jag gillar. Men var kul att se han mannen på bilden igen. Någon annan än jag som kommer ihåg honom från tv-serien morgondagens tidning? Brukade alltid kolla på den serien förr!

Här är trailern iallafall för den är värd att se!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0