Puuuuhhhhh...

Jag är så glad, så lättad och har förbannat ont i magen samtidigt....

Som jag skrivit innan har jag varit kattvakt i lite över en vecka åt 3 katter. När kattägaren kom igår för att hämta dem lyckades vi bara hitta 2 stycken och det visade sig att den tredje katten hade rymt på något sätt. Jag förstår verkligen inte hur hon lyckades men är såklart någon sekund när jag varit ouppmärksam när jag burit upp grejer till min lägenhet. Har mått så jävla dåligt över detta att jag knappt sovit något inatt. Haft en klump i magen och elefanter på mina axlar. Jag som är så noggrann med allting....

Nu lyckades vi hitta katten iallafall i trädgården 2 hus bort och tillsammans få ner henne i buren. Lika lättade och gråtandes båda två. Fan vad glad jag är och det kommer dröja läääääänge innan jag kommer passa någons husdjur igen efter det här. Kände bara att jag var tvungen att skriva av mig, undrar dock när det onda i magen ska släppa??


Kommentarer
Postat av: Yvonne

Ja du Henric, tre katter är inte det första man tänker på att ta hand om, men blir inte förvånad ändå att du gjorde det. Att ta hand om en katt som man inte känner är mer än nog. Hoppas "magontet" har släppt nu. Är glad både för ägarinnans skull OCH din. Glöm nu aldrig vad du lärt dig;)!

2011-06-14 @ 10:27:13
Postat av: Therese

Fy fan så nervöst. Tur att katten kom till rätta!

2011-06-14 @ 19:27:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0