One day down - Three to go!

Kom nyss hem från gårdagens midsommarfirande med dem bästaste!! Var verkligen en toppendag/kväll/natt vi hade. Sill, lax, nypotatis, snaps, snapsvisor, jordgubbstårta, dans runt midsommarstången, festande mm. Hade toppenskoj. Många som blev berusade lite väl fort så mina lekar som jag hade förberett skippade jag eftersom det inte var direkt lönt. Fanns ju dem som däckade redan innan kl slagit 16. Ja så kan man också göra ;)

Här kommer några bilder (iallafall dem som är rumsrena, resten sparar jag för mig sjäv. Är nog bäst så =)


Massa mat fixades och egenfångad lax som jag tillagade!

Årests midsommarstång som grabbarna grus fixade.

Morgonrockarna....ja det är en intern grej ;)

Jag och fin fina Linda. Här ser ni även min nya frilla, gillar ni den?

Bääääästa Katta!


Jag i Kattas fina midsommarkrans som jag fixade.

Då var som sagt tre dagar kvar. Är hemma nu för att vila lite och fixa till mig innan det är på det ikväll igen. Snart dags att bege sig hem till en polare för käk. Efter det är det förfest och sen utgång. Imorgon är det dags för personalfest och på måndag är det måndagsklubben som gäller. Hujeda mig hur ska jag orka med nu framförallt när jag inte är frisk?

Hoppas alla fick en toppenmidsommar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0