Helgen som var...

Har ju inte hunnit uppdatera er på allt skojigt jag hittade på i helgen!!

I torsdags fikades det en jäkla massa. Hann med hela tre fikor och det var innan jag började jobba. Inte illa. Innan jobbet drog jag hem till min kusin och hennes kusinbarn som båda fyllt år och nu var det dags att fira dem!

Här är vad mitt kusinbarn fick utav mig...

Riktigt kul att köpa barnkläder måste jag säga!!


Stora flickan nu :)

Mitt andra kusinbarn som var hur söööööt som helst i sin outfit...

I fredags var jag helt ledig men ja som vanligt blev det ett gäng timmar på jobbet. När jag var klar var det dags för middag och lite utgång med min fina vän Anna som var på besök i helgen.

Körde Tapas och Cava till förrätt

Med en grym utsikt....

Sen blev det cosmopolitans och middag

Sen fortsatte vi med lite fler drinkar, massa skvaller och skratt



Underbar torsdag och fredag det där. Perfekt när man kan blanda med jobb och samtidigt hinna med massa annat skoj :) Resten av helgen kommer i olika inlägg så det inte blir för långa.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0