GLAD MIDSOMMAR

Kom precis hem efter att ha varit ute och förberett i huset i söndrum som jag och ett stort gäng fin fina vänner ska spendera vår midsommar. Potatisen står på spisen, snapsen på kylning och midsommarstången är klädd! Nu ska jag bara hoppa in i duschen och fixa till mig sen ska det firas midsommar. Ska bli underbart kul men måste säga att det känns lite konstigt att ingen i familjen ska fira ihop. Lillebror är påväg till Thailand. Mamma och pappa har åkt iväg till småland med mobror och fru, lillasyster är med sina vänner i söndrum och storebror skulle vara hemma i stan! Första gången det blir såhär! Men så är det när alla blir äldre...

 

Önskar alla mina läsare glad midsommar. Hoppas ni får en underbar dag :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0