För syrran har tagit studenten.....

Ja en liten smärre detalj i det hela är såklart att hon tog studenten för typ en sådär 2 veckor sen, men bättre sent än aldrig eller vad är det man säger? Men nu är det såhär att jag haft problem med kameran då jag trodde att inga av bilderna hade sparats men se det hade dem. Fast inte där dem brukar sparas och hey jag är ingen teknikgeek så tog ett litet tag för en annan att klura ut ;)

Så förbered er nu för en bildbomb alá syrrans student!


Märks att det var som hon sa "Den bästa dagen i hennes liv"

Galet mycket folk i parken som vanligt!!


Syrran och fina mamma!

Jag och syrran!

Bakade blandannat chokladcheescake och massa annat gott!! Hojta till om ni vill ha recept på den.

Var en underbar studentdag med syrran. Massa glädje, släkt, vänner, familj, paket, mat, sång och spel på gittaren! Precis som det ska vara!

Kommentarer
Postat av: Martina Nanne

Jag tror jag MÅSTE ha det receptet. Eriks kompisar älskar min cheesecake, speciellt en kompis som va snäll o tog en meny på Cheesecakefactory i Miami till mig o bad mig baka lite. 33st olika o inga recept. =) Men denna såg god ut. Va den god? =)

2011-06-24 @ 16:01:07
Postat av: jenna

Helt klart bästa dagen i mitt liv henxi! tack för hjälpen återigen. Och Martina nanne, den var SUPERGOD!

2011-06-25 @ 17:01:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0