Dags för bal...

Som ni ser så lever jag!! Ursäkta för dålig uppdatering men jag är aldrig hemma längre förutom en liten stund på morgonen och på natten innan jag ska lägga mig och då uttnyttjar jag den lilla tiden till att chilla. Har iallafall haft sjukt mkt roligt för mig de senaste dagarna och igår var en a de bästa dagarna på väldigt länge! Kommer jag att leva på ett bra tag. Så ni kan se fram emot galet mycket inlägg om både det ena och det andra framöver. Ska bara hitta tid till det...hehe!

Nu ska jag iväg och hämta bilen jag fixat till lillsyrrans bal. Helt sjukt att det är dags för hennes bal nu som vi pratat om i flera år. På mitt schema står papparazzifotograf för här ska det fotas som aldrig förr!

Slänger upp Brunu Mars sjukt coola video till "Lacy Song" om det nu är någon som missat den!!



Riktigt härlig video!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0