TRANSFORMERS

Var planerat måndagsklubben igår men efter festande hela helgen orkade jag inte riktigt så ändrade mig i sista stund och drog på bio istället med min polare Tim! Har verkligen längtat efter att se denna film sjukt länge och jag blev inte besviken!



Kriget mellan Autobots och Deceptikonerna fortsatte! Nu såhär i tredje filmen vet man ju vad man ska få och det funkar perfekt på mig. Action till tusen, snygga bilar, het tjej och en rolig Shia Labeouf! Vad jag däremot inte visste var att det skulle vara så grym casting med favoriten Ken Jeong i spetsen....



Ja ni känner igen honom väl?? Kom igen nu....Hang over såklart! Han gjorde såklart en superrolig karaktär även i denna film. De andra två borde ni också känna igen. John Malkovich och Frances Mcdormand. Även snyggingen Patrick Dempsey var med i filmen och det var kul att se honom i en allt annan än vanlig roll som ond!

Filmen får 4 av 5 och det som drar ner betyget är att den är lite väl lång och att sitta bredvid en påspundare som lutar över på min sida och luktar ja inte sommaräng i 2,5 timme tog priset....Ta en dusch och håll dig i din egna stol nästa gång du får för dig att gå på bio...

Trailern om det nu är någon som inte vet vad Transformers är...



Någon annan som sett film nr 3 i ordningen?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0