Night update!!

Godkväll alla nattsuddare!!

Blev som sag käk och bio ikväll! Hamnade på jobbet eftersom folket....ja Katta efterfrågade vår Caesarsallad som faktiskt är den bästa i stan enligt många!! För mig blev det vår ryggbiff med västerbottenpotatiskaka, legymer och örtaioli!! Smaskens och är så nöjd med den nya ryggbiffen jag beställt hem!! Till dessert bestämde vi oss för att dela på en glass men ja där överraskade mina kockar oss....


Ryggbiffen....

och den stooooora glassen med nybakad chokladkaka. Det tackar vi för :)

Filmen vi såg var Bad Teacher med bla Cameron Diaz, Jason Segal och Justin Timberlake!!



Filmen handlar om Cameron Diaz som är ute efter att gifta sig rik. Går väl inte riktigt som hon tänkt sig och hon får jobba som lärare eftersom det är det enda hon "kan". Hon har inte de bästa metoderna för att lära ut utan gör det på sitt egna speciella sätt som inte är enligt regelboken om man säger så.... Lönen passar henne såklart inte och hon gör allt för att tjäna lite extra pengar även om det inte är på dem mest lagliga sätt!! Hon blir snabbt fiende med skolans mest uptighta lärarinna och det är egentligen den stora behållningen i filmen.

Kan inte säga att detta är en toppenbra film. Man får sig dock många gapskratt och den är underhållande men mer som en slappefilm på en söndag. Så mitt tips är att vänta på den tills den kommer ut på Dvd!

2,5 av 5 hattar får den av mig. Någon annan som sett denna film? Vad tyckte ni om den?

Godnatt.

Kommentarer
Postat av: Yvonne

Åh så gott det ser ut! Måste besöka ditt jobb en kväll snart.

2011-07-05 @ 12:53:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0