Vincent

Klev precis innanför dörren och är hemma o fixar lite lunch innan det är dags att dra till jobbet. Har varit på akupunktur. Inte så kul men behöver en behandling i månaden för att hålla min migrän i schack. Hann även med en fin promenad på stranden i det underbara solskenet. Sånt här väder gillar jag!

Inatt hände det som vi gått och väntat på ett tag nu. Tänkte på dem igår och helt plötsligt kom det ett sms under tiden jag jobbade att det var dags. Några timmar senare anlände lilla Vincent 01.23 och jag fick ett nytt kusinbarn. Stort grattis till mamma Jonna och pappa Peter. Lycka till med allt :) Underbart fint på Östra stranden!

Kommentarer
Postat av: Yvonne

Vilka otroligt vackra bilder du tagit på stranden! Nu blev jag verkligen sugen på att åka ner och njuta av havet!

2011-01-20 @ 15:25:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0