Tonight im fu**ing you...

Så skönt att vara hemma efter veckans andra dubbelpass på jobbet. Känner sig rätt mör i kroppen efter att ha jobbat 24 timmar på två dagar. Idag var det visst min första namnsdag för i år! Tur att man har en mamma som kommer ihåg sånt och påminner en. Brukar vara duktig på att komma ihåg andras men mina egna glömmer jag lätt bort.

Tänkte tipsa om en låt jag hörde för nån vecka sen som är sjukt bra. Den kommer jag lätt tagga till nästa gång det e party time. Att Enrique Eglesias sjunger en sån här låt är lite förvånande men kul! Bara texten är hur grym som helst... I know you want me, I made it obvious that I want you to, so put it on me. Let`s remove the space between me and you...Festligt :)

Kommentarer
Postat av: Yvonne

Ska bara informera dig om att dina andra två namnsdagar kommer på rad alldeles snart - men jag påminner dig <3

2011-01-20 @ 10:21:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0